HTML

Gyerekek és a kreativitás avagy gombóc figura mi lesz belőled?

2013.06.12. 21:50 K_Katica

Egy továbbképzésen megkértek bennünket, hogy rajzoljunk le egy vadállatot. Sokáig gondolkodtam mielőtt le mertem rajzolni az oroszlánt. Szemből vagy oldalról rajzoljam? Arányos-e? Kiszínezzem vagy elég feketén-fehéren?

Megfigyeltem, hogy a gyerekeknek nem okoz gondot, ha bármit le kell rajzolni. Nekik mindig sikerül.

Érdemes kihasználni, hogy a gyerekek nem bonyolítják túl a dolgokat, ahogy gondolják, úgy készítik el, legyen az rajz vagy valamilyen tárgy. 

Szerintem jó kihasználni, hogy a gyerekek fantáziája sokkal színesebb, mint gondolnánk! 

Pl. én megmutatom a gyerekeknek hogyan kell elkészíteni a gombóc babát, de ők alkotják meg hóemberré, nyuszivá, angyallá, mikulássá vagy éppen csibévé.

1csibe.JPG

Hagyjuk kibontakozni a gyerekek kreativitását! 

És itt egy kép a modellt álló csibéről:

naposcsibe.jpg

Végül még egy pomponcsibe:

01DSCF1160.JPG

Szólj hozzá!

Címkék: gyerekek játszóház kreativitás varázscsomag http://technikacsomagok.boltaneten.hu/

A bejegyzés trackback címe:

https://technika1x1.blog.hu/api/trackback/id/tr675357963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása