HTML

Technika varázscsomagok

Friss topikok

Napról-napra egyre többféle varázscsomagot készítünk elő

2013.06.16. 10:55 K_Katica

Blogom szerves folytatása a http://matek1x1.hu oldalnak, illetve a http://technikacsomagok.boltaneten.hu/ internetes boltnak. A honlapon bemutatom részletesen milyen technika varázscsomagokat készítettem elő a kézműveskedni szerető pedagógusoknak, játszóházvezetőknek, érdeklődő felnőtteknek. A webshopban könnyű kiválasztani a megfelelő modellt, itt kapcsolatba lehet velem lépni, én pedig mindig leírom azt, ami aktuális vagy fontos információ. 

Éppen azon gondolkodtam, hogyan használhatják szülők is a varázscsomagokat, hiszen egy-egy modellből egyszerre legalább 20-at kell rendelni, amikor rájöttem, hogy én szülőként a nyári babazsúrokon vettem volna nagy hasznát ennek a lehetőségnek, mert az én gyermekeim mindig úgy szervezték a bulikat, hogy volt valami kis kézműveskedés is benne. Üvegmatrica festékkel képet készítettek máskor mandalát CD-ből, a legemlékezetesebb az volt, amikor 12 gyerek felváltva pingálta ki a wc falát sablonfestéssel, virágokkal. Már következne a meszelés, de nagyon sajnálom eltüntetni ennek a boldog napnak az emlékét. A képen egy másik party emléke: mindenki elkészítette magának a saját monogramos poháralátétjét összesütős gyöngyből:

01DSCF1275.JPG

Egyik szülő ismerősöm (férfi) azt mondta, hogy ő a gyerekszoba falát úgy tapétázta le, hogy a gyerekek nyugodtan rajzolhassanak, festhessenek rá, ha betelik vagy megunják, majd újra tapétázza. Nagyon egyetértettem vele, bár tudom, nem mindenki gondolkodik így, de szerintem a lakás értékét emeli, ha személyes kis emlékeink is ott vannak. Néhány éve  festéskor került elő a falvédő mögül egy fekete kis cica, amit lánykám rajzolt oda ovis korában. Az ajtón üvegmatrica képek sorakoznak, a konyhaablakon jó néhány éve egy gyönyörű tojás ékeskedik - milyen szerencse, hogy lemosható :-) .

Szóval szülőknek is bátran ajánlom a varázscsomagokat - ha nem tudod mi az, nézd meg itt - biztosan feldobja a bulizós vagy éppen esős napokat!

Jó nézelődést!

Szólj hozzá!

Címkék: kézműves pedagógusok varázscsomag http://matek1x1.hu http://technikacsomagok.boltaneten.hu/ játszóházvezető

A bejegyzés trackback címe:

https://technika1x1.blog.hu/api/trackback/id/tr975363466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása